Hold

Glömde berätta vad som hände när vi körde hem från loppisen i lördags: Bildörrsjäveln gick sönder. Jag kan absolut ingenting om bilar och vet därför inte vad det var som gick sönder (D förklarade men jag fattade noll), men den gick inte att stänga iaf. Så jag fick hålla i dörren hela vägen hem, vilket var sådär kul. Särskilt eftersom D inte kunde köra försiktigt fast jag sa till honom det jag skrek det till honom, vilket resulterade i att jag var rädd och sur hela vägen hem.

Men jag förlät honom sen, för han lyckades på något sätt svetsa dörren så den lagades och det är ju väldigt sexigt. Med män som kan laga saker alltså. Och kvinnor också förstås, att kunna laga saker är nog en av de sexigaste egenskaperna som finns. Jag innehar inte den egenskapen, tack och lov är jag rätt het ändå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan visst laga saker! Allt går med vaselin och silvertejp ju! =)

Dessutom är du pysslig och det kan också vara sexigt!

Men ja, jag håller med, män som lagar saker är såååå sexiga! Särskilt min man som fixar med bilar! Mums!

2011-05-24 @ 15:43:10
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ja silvertejp brukar fixa det mesta! :)



Men egentligen är jag ju inte alls pysslig, det är Tilda som har tagit fram den sidan hos mig. Men nu älskar jag ju det tack vare henne (även om det mesta jag gör ärligt talat blir väldigt fult).

2011-05-25 @ 19:01:06
URL: http://komigenlina.blogg.se/
Postat av: Weronica

Tur att man hamnar under kategorin ganska het då..kan vara ganska händig av mig om jag vill...:-P

2011-05-27 @ 07:32:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0