S.o.v.a.

Alltså, jag hade tänkt bryta min skrivkramps-period med ett mycket intressant inlägg. Men det gick åt helvete. Jag är trött och sur och gnällig. Fredagsmys med Tilda, ett glas rött, Brolle (som både mamma och dotter Pettersson ska gifta sig med har vi bestämt) hjälpte lite, men inte helt. Så det blir sängen istället, imorgon är schemat späckat med loppisar och äventyrsbad. Härligt, men det kräver en utvilad mamma!

Bara ett par iakttagelser:

1. Leif Mannerström grät i förra avsnittet av Sveriges Mästerkock och nu älskar jag honom ännu mer.

2. Min katt Sigge fick lite kyckling av mig härom kvällen. Sen kräktes han upp Djävulen själv på mitt köksgolv. På riktigt, har aldrig nånsin sett sjukare kräk. No more chicken!

3. Jag hade tänkt skriva ett jätteroligt inlägg om det där sexhuset i Halmstad och att den där källaren var min favoritplats på jorden och sådär, men sen läste jag att det visst inte bara var ett BDSM-lattjo ställe utan att riktig tortyr faktiskt har pågått där. Och då blev det ju inte så jävla roligt längre.

4. Är inte 1:a april en jävla skitdag? Jag hatar att bli lurad. Hatar hatar hatar. Dessutom är det alltid grådaskigt skitväder på den här dagen.

Nej, sover jag inte nu så drunknar jag nog imorgon. Eller trösthandlar för mycket loppisfynd bara för att jag tycker synd om trötta mig.

För fan, jag ska bättra mig, jag lovar! Nya spännande inlägg kommer att komma. Måste bara sova lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0