Pictures

Tilda är hos sin pappa denna vecka men igår fick jag låna henne så att vi kunde fira lite påsk. Vi hann med påskäggsjakt, bakning, gå påskkärring hos grannarna, lek och grillning. Och massa annat, en helt wunderbar dag. Bjuder på lite bilder, mest för att jag just nu saknar monsterungen så att det svider i hjärtat.



Var kan påskägget finnas?



Vill helst ej bli fotad.



Som sagt.



Stolt över sin funna skatt.

(Som tyvärr var halvt bortsmält eftersom "påskharen" inte tänkte på hur varmt det blev i solen. Smartass.)



Påskkärring hos hemtjänsten. (Fina påskkärringen Fia tar foto, vad tjejen i bakgrunden heter vet jag tyvärr inte...)



Älskade.



Sandslottsbygge med moster Sara.

Jävlar vad jag längtar till måndag.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Hon är helt sagolik din prinsessa!!!

2011-04-23 @ 00:14:19
Postat av: Lina

Ja, det är hon verkligen!

2011-04-23 @ 00:23:17
URL: http://komigenlina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Moster Sara låter ju förjävla gammalt!

2011-04-25 @ 01:33:00
Postat av: Lina

Daniel: Det gör det väl inte! Det låter fint bara. Och det är fint, min dotter har världens bästa mostrar.

2011-04-26 @ 00:06:46
URL: http://komigenlina.blogg.se/
Postat av: fisen

Hon är helt underbar den där moster Sara! Tror nog hon är världens bästa moster.

2011-04-26 @ 11:23:04
URL: http://enlitenflickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia

Sötnosen Tilda =)

2011-08-29 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0