Japp

Har inte så mycket ork att skriva just nu, tror det beror på att alla infektioner har trängt sig in i min hjärna och trängt undan all inspiration och intelligens. Är frisk, men fortfarande tröttare än tröttast. Har nu en sjuk dotter hemma också, så vi slappar tillsammans.

I lördags var jag ute med min syster och det var skitroligt. Allra roligaste var när jag blev kallad för pinuppa av en übersnygg gotländsk tjej som hade en son som hette Alvan (sjukt fint namn!). Vad tjejen hette minns jag inte, men jag blev glad när hon kallade mig pinuppa så jag tänkte ge henne en puss men så full var jag inte så det blev inget med det.
Hur fan stavas pinuppa förresten? Orkar inte googla så det får stå som det står även om det är fetfel.

Sen stod vi ute och frös i flera timmar också, för en tjej som vi träffade ville ragga på bartendern som jobbade på "uteserveringen" och vi var så snälla så vi hjälpte henne. Inte för att hon behövde hjälp, hon var söt som socker och hade redan bartenderna lindad runt sitt lillfinger. Och ärligt talat var det mest Sara som stod där och hjälpte henne, jag sprang mest runt och pratade med varenda människa på stället. Som vanligt. Alla är mina bästisar efter ett par drinkar. Även de som inte vill. Jag är en jobbig jävel helt enkelt. Men glad!

Detta var ett sjukt ointressant inlägg, jag vet. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0