Home

Saker jag hatar ikväll:
1. Att jag har blivit sjuk igen och håller på att dö av feberyra.
2. Att de blogginlägg jag skrev i Skåne ser helt konstiga ut. Jävla Google Chrome, förstår ju inte vad som har blivit fel (och får riktig fetångest av att se styckeindelningen i det senaste inlägget).
3. Att Tilda ska till sin pappa imorgon och jag alltså vara utan henne i en hel lång hemsk vecka.
4. Att jag lämnade min lägenhet i kaos när jag åkte till Skåne, så morgondagen får ägnas åt storstädning.

Saker jag älskar:
1. Att min fina pappa körde mig hem från Skåne, eftersom jag är för sjuk för att sätta mig på ett tåg. (Och att han stannade för att hjälpa några främlingar som hade fått punktering, då blir jag stolt och glad.)
2. Att Tilda ligger här tätt intill mig och sover, så fin och varm och underbar.
3. Att jag har världens bästa familj.
4. Att katterna fick lyckofnatt när vi kom hem, söta små galningar.


Önskar jag kunde skriva något lite roligare och intressantare, men får inte ur mig nånting alls. Så nu blir det en näve Alvedon och sen försöka sova. Helvetes jävla influensaskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0