Meat.

Åh, kom på en sak till. Igår var det Alla hjärtans dag och det kan man ju strunta i, men Tilda (och Sara) gav mig en blomma och ett kort och jag blev skitglad. Jag gav Tilda en Elivs-tidning med en skiva och hon blev ganska glad. Och sen åt vi god mat fast Tilda somnade i soffan precis innan maten var klar så hon var skittrött och gnällig sen och ville inte ha nånting utom tårta. Sen såg vi på världens äckligaste film, "Det regnar köttbullar" men den var ganska kul ändå om man blundade för all äcklig mat som flög omkring. Och alla utom jag somnade i soffan/fåtöljen.

Och på tal om alla hjärtans dag: Tilda säger att hon aldrig vill gifta sig om hon inte får gifta sig med mig och då blir jag världens gladaste mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0