Wunderbar.

Sara och Lufsen är här och hälsar på, underbart. Och ikväll ska vi ut i Kalmar och dricka drinkar, också underbart. Och jag har fått träffa min fantastiska lilla trollunge idag, ännu mer underbart. Och jag har jobb för sommaren, underbart igen.

Underbart, underbart, underbart! Ni får ursäkta att jag inte låter som mitt vanliga, cyniska jag, men solen har lyst på mig hela dagen och då blir jag kvittrig. Och det får man ju vara ibland. Men don't worry- imorgon kommer jag att vara trött och jävlig och bitter igen. Jag vet att det klär mig bättre.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nejdå imorgon kommer jag och passar upp på dej så du kommer skina som en solstråle imorgon med!

2011-02-12 @ 18:16:01
Postat av: Fia

Underbart :) Kul att se dig idag... ha enbra kväll. Kram

2011-02-12 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0