Jomendetärklart.

Söndag, och en miljard saker att göra. Man missar mycket när man ligger däckad i en vecka.

Dagens ålder: 30 år minus 321 dagar.

Dagens sjukstatus: Snorig men glad.

Dagens vikt: En påse kinapuffar tyngre än igår.

Dagens konstigaste: Har diskat. Sjukt stolt över mig själv, nu slipper jag äta min middag direkt från bordet ikväll.

Dagens undran: Har ingen som jobbar på tv hört talas om ordspråket "ju fler kockar desto sämre tv"?

Dagens bästa: Snart är det måndag och Tilda-vecka!

Dagens citat: "Jag tror jag ska ta de där tabletterna som stolpiller istället, de är så hårda och sträva och det gör ont att svälja dem." Ja, det gör säkert mindre ont att trycka in dem the back door.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0