The kids are alright.

Jaha, tydligen älskar Tilda blodpudding. Hon såg bilden och frågade var det var, och när hon fick höra att det var blodpudding började hon gråta för hon det är hennes favoritmat och kan vi inte ha det till middag snälla mamma!!! Och jag sa att jag har ingen hemma och att hon dessutom nästan har spytt när hon har smakat det innan. Men hon har visst ändrat sig och nu ääääälskar hon det, så nu blir det blodpudding här hemma imorgon. Med spyhinken redo bredvid bordet.


Annars är det panik här hemma just nu, för ungen har glömt sina barr på dagis, och hon klarar sig inte utan sina barr och allt är förstört och världen är skit och jag är dum i huvudet som inte vill gå tillbaka och hämta dem och hon hatar mig. Alltså barr. Som hon har hittat i skogen.

Var det någon som sa tonåring?


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart hon behöver sina barr!! HALLÅÅ!!

2011-01-31 @ 19:02:10
URL: http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/
Postat av: Daniel

Aj aj glömde vi dem :( Illa!

2011-01-31 @ 23:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0