Tjoho

Sjukt dålig på att blogga, jag vet. Livet, familjen, kärleken tar alldeles för mycket tid. Och det är väl sunt kan man tycka. Fast den här jävla stressen skulle jag kunna vara utan.

Var hos D:s mormor på massage för jag har skadat ryggen (ingen aning hur, alldeles för svaga muskler antar jag) och hon hittade ungefär en miljon knutor på min rygg, nacke, hals... Stressknutor sa hon, och det i kombination med spänningshuvudvärk, svimningar och allmänt skumt mående borde väl få mig att stressa ner lite. Men hur fan gör man det egentligen? Nån som har en chill-pill att ge mig?

Idag tog jag i alla fall en liten plugg-paus och åkte till loppisen som ligger här i grannbyn. Jag fyndade några fina syböcker, en gammal mandelkvarn och en spegel med två tillhörande lampetter (lite trasiga men sjukt fina). Loppisfynda är det bästa som finns!

Och nu är jag hos "släkten" (D:s mamma med man, D:s syster och hennes underbara pojke) i Bergkvara och ska grilla och mysa. Eller jag ska ju inte grilla, det får de mer kunniga sköta. Jag tittar på, surfar lite, och njuter av att finnas till. Det är skönt, imorgon får jag fortsätta pluggstressen.

Well, roligare än så blir det visst inte idag. Men jag bloggade i alla fall, det är mer än jag gjort på många många veckor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Lina!

Du är välkommen på dragningen. En lott får du.

Hoppas du lyckas länka så får du större chans.

Kram o ha en fin söndagkväll

2011-05-22 @ 18:40:48
URL: http://.freddesvitahem.blogspot.com
Postat av: Julia

Hej! Vad är det för loppis?

Förresten så passar din bokhylla perfekt hos mig ;)

2011-09-15 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0