Public service

Tankar om Debatt igår:

* Hon den där tjejen från Ung Vänster, satan vad snygg hon var. Ännu snyggare när hon blev sådär upprörd att hon nästan inte kunde andas. Hon var så snygg att jag hejade på deras sida, trots att jag skiter ganska mycket i Kamprad och vad han gör med sina pengar.

* Paulun (heter han så, den där "näringsexperten" som har skrivit tusen böcker om mat?), har han börjat knarka eller? Fan vad sliten han såg ut, och sliskig. Var han inte en sådan där typisk svärmorsdröm (hahaha) innan? Jag tror minsann du behöver lite socker, Paulun.

* Danska pappan - förstod någon vad han sa över huvud taget? Det var ju ett skitspännande ämne och han var ju trevlig på alla vis, men VAD SA MÄNNISKAN? Roligast när Belinda bara nickade och ja, hmm... och man fattade att hon förstod lika lite som mig. Sen fick han applåder också, antagligen som en panikåtgärd för att dölja att ingen fattade nånting.

Men roligast i ALLA Debatt-program är ändå när "vanligt folk" ska ge kommentarer på debatten. Och de bara eh jag tycker Ikea är bra eller jag kör autistiska barn varje dag så jag vet hur det är och jag tänker att fy fan vad de kommer att skämmas när de ser det här på Svt play sen. Eller antagligen inte, men de borde göra det.

Och extra mycket skäms jag för jag vet att om jag hade varit där i publiken, så hade jag varit värre än allihop. Debatterat om typ Colin Nutley eller nåt annat som jag skiter totalt i. Bara för att jag gillar min egen röst liksom. Den är bättre än danskens i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0