Wet dreams.

Jag är så jävla grym på Sudoko. Har alltid varit en korsords-tant, men sedan jag fick en ny* telefon som man kan spela Sudoko på har jag blivit besatt. Jag drömmer om Sudoko, konstant. Bara hmm om sexan ska vara där så kanske femman kan vara där. Eller nej, det gick ju inte, men kanske tvåan kan vara där. Och då kan ju ettan vara där och så har jag hela den rutan klar! Och så vidare hela natten. Så jävla hett.


*Ny i bemärkelsen nyköpt. Inte ny i bemärkelsen att den har sådana nymodigheter som mms eller kamera eller sånt. En sån här är det. Men jag är skitglad, bästa telefonen jag nånsin haft. SUDOKO liksom. Tack världens bästa Petra! Och tack till min förra telefon som bestämde sig för att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0